Wat is de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling kunt u in "mijn klantgegevens" nazien.
Hier ziet u tevens een overzicht van al uw bestellingen bij ons gedaan na 18-12-2012.
Bij het afronden van de bestelling ontvangt u een e-mail van uw bestelling met de status “in behandeling”.
Indien u via iDeal, visa, mastercard, giropay, mister cash of PayPal betaald heeft, ontvangt u daarvan tevens een bevestiging.
Van ons ontvangt u een e-mail met de track & tracé gegevens op de dag van verzending van uw bestelling.


Wat moet ik doen als mijn bestelling te laat is?

Als u bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u aan de hand van de e-mail met track & tracé gegevens dit online nazien op de DHL servicepagina .
Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorging.
Wel is er de mogelijkheid een expresselevering aan te vragen bij bestelling, bv gegarandeerd de volgende dag of zelfs voor 11 uur kosten hiervan zijn op aanvraag.


Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja zeker! U kunt uw bestelling annuleren (mits niet verzonden of al ingepakt en een verzendlabel aangemaakt) door contact met ons op te nemen via info@estateservices.nl of te bellen tijdens kantooruren via telefoonnummer +31(0)226 - 45 09 35.