Wat is de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling kunt u in  "mijn klantgegevens" nazien.
Hier ziet u tevens een overzicht van al uw bestellingen bij ons gedaan na 18-12-2012. 
Bij het afronden van de bestelling ontvangt u een e-mail van uw bestelling met de status “in behandeling”.
Indien u via iDeal, visa, mastercard, giropay, mister cash of PayPal betaald heeft, ontvangt u daarvan tevens een bevestiging.
Van ons ontvangt u een e-mail met de track & tracé gegevens op de dag van verzending van uw bestelling.


Wat moet ik doen als mijn bestelling te laat is?

Als u bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u aan de hand van de e-mail met track & tracé gegevens telefonisch contact opnemen met GLS op telefoonnummer 030 - 24 17 918 .
Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorging.
Wel is er de mogelijkheid een expreslevering aan te vragen bij bestelling, bv gegarandeerd de volgende dag of zelfs voor 12 uur of voor 9 uur, kosten hiervan zijn op aanvraag.


Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja zeker! U kunt uw bestelling annuleren (mits niet verzonden) door contact met ons op te nemen via info@estateservices.nl of te bellen tijdens kantooruren via telefoonnummer +31(0)226 - 45 09 35.