Account / Klantgegevens

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Aan de rechterzijde klikt u op "vergeten".
Voer hier uw e-mailadres (is uw gebruikersnaam) in en klik op de knop "Verstuur".
Binnen enkele minuten ontvangt u van ons een email met instructies om uw wachtwoord te veranderen.


Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?


Uw account gegevens, zoals naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens, kunt u bij "mijn klantgegevens" rechtsboven in de menubalk op de website wijzigen.
U dient dan wel ingelogd zijn.


Hoe kan estateservices.nl mijn privacy garanderen?


Estateservices.nl zal nooit uw gegevens delen, verhuren of anderszins ter beschikking stellen aan derde partijen, met uitzondering van derden die worden ingeschakeld bij de uitvoering van uw bestelling.
We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en stellen daarom alles in het werk om uw persoonlijke informatie te beschermen.
In het overzicht hieronder kunt u zien waar we uw gegevens voor nodig hebben:

  • Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, adres, e-mailadres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren.
  • Informatie over uw aankopen stelt ons in staat om de website persoonlijk op u af te stemmen.
  • Uw feedback helpt ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren. Gebruik bij voorkeur hiervoor de link bij de artikelen in de webshop, zodat we direct weten welk product het betreft of gebruikt het "contactformulier".


Clubkorting

Voordat u in aanmerking komt voor clubkorting, dient u een klantenaccount aan te maken en ons te mailen dat u clublid bent.
In uw account gegevens staat vermeld van welke Volvo vereninging u lid bent en uw lidmaatschapnummer.
Na ontvangst van uw mail aan ons dragen wij zorg dat u clubkorting actief wordt, van ons ontvangt u een bevestiging met uw clubkorting is actief.
Pas na dit alles wordt de clubkorting direct verwerkt in uw bestelling.

Opgelet! Bestellingen die reeds gedaan zijn zonder voorgaande komen NIET in aanmerking voor korting.