Retourneren/klachten

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode
Uiteraard bieden wij u als klant de beste service en de beste producten.
En natuurlijk willen wij niets liever dan dat u een tevreden klant van ons bent.
Maar het komt ook wel eens voor dat u achteraf niet geheel tevreden bent over uw aankoop. Geen probleem bij Estateservices.nl.

Wij hanteren een afkoelingsperiode van 14 (veertien) dagen na aankoop waarin u zich kunt bedenken en de mogelijkheid heeft uw product te retourneren.
U moet wel binnen 14 (veertien) werkdagen reageren.

na het termijn van 14 dagen is retour in sommige gevallen nog mogelijk maar zal een percentage van 30% van het oorspronkelijke aankoopbedrag in mindering worden gebracht, dit kan alleen mits vooraf gemeld.

Indien u van het herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Estate services te retourneren, conform de door Estate services verstrekte instructies. 
De verzendkosten voor retourneren zijn voor uw rekening, alsmede de wijze van retourneren.

Wilt u om wat voor reden dan ook een product retourneren, vul zo compleet mogelijk het Retourformulier in.  let op ibannummer en kopie aankoopfactuur of print webshoporder.
Zo kunnen wij u verzoek sneller afhandelen.
Vul de verschillende velden zo volledig mogelijk in en selecteer de reden van retour.
De kosten van retourneren zijn voor uw rekening.

Niet volledig ingevulde retourformulieren worden niet in behandeling genomen.

Wij, Estate Services vergoeden indien u gebruik maakt van herroepingsrecht de door ons in rekening gebrachte prijs voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de goederen bij ons zijn geretourneerd. Wij, Estate Services vergoeden NIET de kosten en/of reeds betaalde leveringskosten.

Bij gehele of gedeeltelijke terugzending van goederen uit een franco geleverde order (gratis verzending) zal alsnog de oorspronkelijke geldende verzendkosten in mindering worden gebacht op de retour ontvangen goederen mocht door het retour gestuurde artikel het geleverde onder het franco order bedrag van 50 euro komen gerekend naar het orderbedrag waarop het gretourneerde is geleverd.

TIP:
U kunt u pakket door ons laten terughalen, de kosten hiervan verrekenen wij met het te crediteren goederenbedrag.
De kosten van een echo pak zijn € 17,50 incl. BTW.

Uitgesloten voor herroepingsrecht zijn:
Onderdelen die gebruikt zijn gekocht (marge onderdelen), beschadigd of niet meer compleet zijn.
Onderdelen waarvan de verzegeling is verbroken indien van toepassing, of die gemonteerd geweest zijn.

Defect of verkeerd product bij ontvangst
Als u tot de ontdekking komt dat u een incompleet, verkeerd of defect product heeft ontvangen dient u binnen 14 dagen na ontdekking hiervan contact met ons op te nemen of door een Retourformulier in te vullen.

Wij trachten u zo goed mogeljk te informeren over passende onderdelen voor uw type volvo, onze adviezen zijn dan ook geheel vrijblijvend. U blijft zelf verantwoordelijk voor het bestelde.



Transportschade
Allereerst is het belangrijk dat u nóóit een beschadigd pakket in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket bij u af, dan kunt u het product weigeren en binnen 2 maanden contact opnemen met ons op via tel.: +31 (0)226- 45 09 35 of e-mail: info@estateservices.nl.
Neemt u het pakket wél in ontvangst en het product blijkt beschadigd te zijn, ook dan dient u binnen 36 uur contact op te nemen met ons op te nemen voor verdere afhandeling.

TIP: Als u een pakket met schade wél in ontvangst wilt nemen (bijvoorbeeld omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, zoals een kleine,   ondiepe kras op de doos), dan kunt u op het ontvangstbewijs aangeven dat u het pakket met schade heeft aangenomen. Mocht dan blijken dat het product in het pakket ook beschadigd of defect is, dan kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. Neem ook in dit geval binnen 2 maanden contact op met ons.

Klachten/klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail aan info@estateservices.nl, of per reguliere post aan Estateservices Poel 20 1713GL Obdam en/of telefonisch op 0226 450935

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging,wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.